Створено підприємцями, спроектовано інженерами, протестовано адвайзерами
UGLA: українська ERP
Комбо з 10 програм в одній системі, що об'єднало інструменти для управління всіма бізнес-процесами із застосуванням AI (штучного інтелекту).
Управляйте складними проектами за допомогою UGLA ERP
UGLA ERP
створено
з
урахуванням
потреб
підрядників,
забудовників
та
менеджерів
нерухомості,
надаючи
інструменти
для
успішного
виконання
проектів
і
забезпечення
точності
та
впевненості
в
управлінні.

Дашборд

В режимі реального часу надає загальну інформацію по усім юридичним особам, у вигляді метрик та нагадувань в розділах: Загальне, Календар подій, HR, Клієнти, Товари/послуги, Маркетинг (воронка продажів)

Мій дашборд

Кабінет кожного співробітника, де він бачить свій графік роботи, відпустки, навчання та задачі, які призначені на нього.

Структура

В системі UGLA Ви можете створювати будь-яку кількість торгівельних марок, юридичних профілів, юридичних осіб та підрозділів, об’єднавши їх в холдинг. Ви можете налаштувати Облікову політику по кожній юридичній особі та створювати будь-яку кількість офісів та складів з режимами роботи

Склади

Можливість налаштовувати будь-яку систему зберігання товарів, інвентарю та назначати відповідальних за кожну ланку. При прийнятті накладних, система буде пропонувати місця зберігання для усіх прийнятих товарів.

Комерція

Всі замовлення та переміщення товарів/інвентарю між локаціями (офіси, склади, об’єкти). Робота з залишками – даний модуль вирішить проблему з проведенням інвентаризації незалежно від того, яка кількість складських приміщень є в компанії, а також просигналізує про нестачу чи надлишок фактично наявних товарів та інвентарю. В цьому ж модулі ведеться амортизація за загальноприйнятими нормами та методами.

HRM

Організація повного циклу роботи з персоналом (не тільки пошук, а й адаптація, навчання та вчасне інформування по оновленню посадових інструкцій) . Ви можете створювати будь-яку кількість співробітників. В HRM є: Автоматичні запити на вакансії, які створюються на основі потреб компанії. Є можливість надсилати публічне посилання з формою для заповнення кандидатом своєї інформації, яка автоматично потрапляє до Вашої бази резюме.

Проекти

Для будівельної галузі, в UGLA є контроль повного циклу ведення проекту. В нашій системі використовуються КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ з усіма ресурсними нормами. Також кожна компанія може створювати власні розцінки на роботи, які відповідають її господарській діяльності та на основі успішно реалізованих проектів. Є можливість об’єднувати будь-яку кількість проектів в один ОБ’ЄКТ і бачити в одному вікні загальні дані по собівартості, комерційній пропозиції, діаграмі Ганта (запланований та реалізований графік виконання робіт), контрактів та актів, а також загальну рентабельність, прогнозований дохід та інші узагальнені показники по всіх проектах.

Токени

При пошуку постачальників та підрядників є можливість актуалізувати ціни по прайс-листах за допомогою токена (повідомлення-посилання). Дана функція надає можливість оперативно реагувати на коливання цін та наявність на складах постачальників.

Співробітники

На закладинці «Cпівробітники» – відбувається формування зарплатної відомості на основі собівартості. Є можливість порівнювати планові та фактичні обсяги, а також вартість робіт. Фінанси – підсумкова закладинка, яка дає можливість контролювати всі фінансові операції стосовно даного проекту. Є можливість переглянути очікуваний, запланований та реалізований P&L.
Таким чином ми бачимо повний цикл проекту починаючи з етапу створення, реалізації та фінальних показників і можемо порівняти наскільки вдало ми розрахували кошторис. На основі цього аналізу можна створювати новий проект з урахуванням всіх фактичних даних і уникнути попередніх помилок.

Модуль Нерухомість

Створений для девелоперів, які будують житлові комплекси для продажу чи оренди приміщень. Модуль містить загальну інформацію про комплекс : хто забудовник, термін виконання. В будинках можна побачити реєстр всіх апартаментів: типи приміщень, вартість, розташування, план, статус та інше. На плані апартаментів схематично відображаються всі квартири з розташуванням, цінами та статусами, які зручно використовувати для продажу чи оренди всіх апартаментів.

Рішення, яке відповідає вашим потребам, за допомогою таких функцій, як:

Дашборд

В режимі реального часу надає загальну інформацію по усім юридичним особам, у вигляді метрик та нагадувань в розділах: Загальне, Календар подій, HR, Клієнти, Товари/послуги, Маркетинг (воронка продажів)

Мій дашборд

Кабінет кожного співробітника, де він бачить свій графік роботи, відпустки, навчання та задачі, які призначені на нього.

Структура

В системі UGLA Ви можете створювати будь-яку кількість торгівельних марок, юридичних профілів, юридичних осіб та підрозділів, об’єднавши їх в холдинг. Ви можете налаштувати Облікову політику по кожній юридичній особі та створювати будь-яку кількість офісів та складів з режимами роботи

Склади

Можливість налаштовувати будь-яку систему зберігання товарів, інвентарю та назначати відповідальних за кожну ланку. При прийнятті накладних, система буде пропонувати місця зберігання для усіх прийнятих товарів.

Комерція

Всі замовлення та переміщення товарів/інвентарю між локаціями (офіси, склади, об’єкти). Робота з залишками – даний модуль вирішить проблему з проведенням інвентаризації незалежно від того, яка кількість складських приміщень є в компанії, а також просигналізує про нестачу чи надлишок фактично наявних товарів та інвентарю. В цьому ж модулі ведеться амортизація за загальноприйнятими нормами та методами.

HRM

Організація повного циклу роботи з персоналом (не тільки пошук, а й адаптація, навчання та вчасне інформування по оновленню посадових інструкцій) . Ви можете створювати будь-яку кількість співробітників. В HRM є: Автоматичні запити на вакансії, які створюються на основі потреб компанії. Є можливість надсилати публічне посилання з формою для заповнення кандидатом своєї інформації, яка автоматично потрапляє до Вашої бази резюме.

Проекти

Для будівельної галузі, в UGLA є контроль повного циклу ведення проекту. В нашій системі використовуються КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ з усіма ресурсними нормами. Також кожна компанія може створювати власні розцінки на роботи, які відповідають її господарській діяльності та на основі успішно реалізованих проектів. Є можливість об’єднувати будь-яку кількість проектів в один ОБ’ЄКТ і бачити в одному вікні загальні дані по собівартості, комерційній пропозиції, діаграмі Ганта (запланований та реалізований графік виконання робіт), контрактів та актів, а також загальну рентабельність, прогнозований дохід та інші узагальнені показники по всіх проектах.

Токени

При пошуку постачальників та підрядників є можливість актуалізувати ціни по прайс-листах за допомогою токена (повідомлення-посилання). Дана функція надає можливість оперативно реагувати на коливання цін та наявність на складах постачальників.

Співробітники

На закладинці «Cпівробітники» – відбувається формування зарплатної відомості на основі собівартості. Є можливість порівнювати планові та фактичні обсяги, а також вартість робіт. Фінанси – підсумкова закладинка, яка дає можливість контролювати всі фінансові операції стосовно даного проекту. Є можливість переглянути очікуваний, запланований та реалізований P&L. Таким чином ми бачимо повний цикл проекту починаючи з етапу створення, реалізації та фінальних показників і можемо порівняти наскільки вдало ми розрахували кошторис. На основі цього аналізу можна створювати новий проект з урахуванням всіх фактичних даних і уникнути попередніх помилок.

Модуль Нерухомість

Створений для девелоперів, які будують житлові комплекси для продажу чи оренди приміщень. Модуль містить загальну інформацію про комплекс : хто забудовник, термін виконання. В будинках можна побачити реєстр всіх апартаментів: типи приміщень, вартість, розташування, план, статус та інше. На плані апартаментів схематично відображаються всі квартири з розташуванням, цінами та статусами, які зручно використовувати для продажу чи оренди всіх апартаментів.

Переваги UGLA ERP

Звіт про актуальний стан проєкту, компанії
Розрахунок собівартості проєктів
Збереження інформації про клієнтів
Збереження історичних даних в єдиній системі
Аналіз та планування руху грошових коштів
Актуальна інформація про заборгованості
Бюджетування
Облік основних засобів
Звіт про аналіз проєкту план/факт
Отримання зрозумілих,зручних та достовірних звітів точно в строк
Порівняння пропозиційта проведення тендерів, замовлення матеріалів та обладнання
Одноразове введення первинних документів - лише в одну систему
Гнучкість та налаштування
Наша ERP дозволяє користувачам налаштовувати модулі та функції відповідно до їх унікальних потреб і процесів завдяки NO-CODE. Багатомовний інтерфейс.
Захист даних та безпека
Ми докладаємо максимальних зусиль для захисту конфіденційності даних та забезпечення безпеки користувачів, саме тому розмістили власні сервери 
на Amazon.
Аналітика та звіти
Ми надаємо розширені інструменти аналізу даних та генерування звітів для прийняття обґрунтованих рішень.
Користувацька підтримка
Наша команда готова надавати професійну підтримку та консультувати користувачів.
Мобільний доступ
Наша ERP-система підтримує PWA (Progressive Web Application), що дозволяє користувачам зручно працювати з нею не тільки з компʼютерів, а ще й з мобільних пристроїв.
Актуалізації та розвиток
Ми постійно вдосконалюємо наш програмний продукт і надаємо регулярні оновлення для забезпечення актуальності та дотримання найновіших стандартів.

Можливості для кожного учасника команди

Менеджер відділу продажів
Управління продажами, контроль виконання планів та прогнозування доходів
UGLA lense для створення аналітики та кастомних звітів
Вбудована СRМ система та Кол центр
Головний бухгалтер
Управлінська звітність
Податкова звітність
Бухгалтерія, ведення документообігу 
(з електронним підписом ДІЯ або КЕП)
Власник бізнесу
Вся компанія під вашим контролем, доступ з будь-якої точки світу
Доступ до ключових бізнес-показників у режимі реального часу
100% надійність збереження даних
Операційний директор
Відображення основних показників компанії в одному вікні
Налаштування своїх бізнес процесів
UGLA lense для створення аналітики та кастомних звітів
Менеджер з маркетингу
Можливість отримання будь-яких показників діяльності компанії для планування рекламних кампаніий.
Зручні та індивідуально налаштовані звіти, зручна інтеграція через API.
Комунікація зі вісма підрозділами компанії
Менеджер з персоналу та HR
Автоматизація управління підбору, адаптації та навчання персоналу. 
LMS для онбордингу
Історія контрактів співробітників, з налаштуванням KPI, податків
Формування штатного розкладу.
Керівник проєкту
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Можливість ставити задачі, вказуючи відповідального, дедлайн виконання тощо.
Моніторинг прогресу та час виконання.
Співробітник
Всі оновлення проєктів і завдань в одній системі.
Чітке визначення пріоритетів, відповідальності та дедлайнів
Кабінет співробітника, в якому відображається вся актуальна інформація.

Інтеграції

Інтеграція з месенджерами
Дозволяє створювати картки клієнтів у модулі CRM відразу з чатів у Whatsapp, Telegram, Viber, швидко обробляти заявки, надійно зберігати історію та надсилати повідомлення безпосередньо із CRM.
Дія
Здійснювати електронні підписи можуть як фізичні, так і юридичні особи, використовуючи ключ електронного підпису (КЕП) або ДІЯ Підпис.
Google Calendar
Інтеграція, яка автоматизує та спрощує управління вашими подіями й зустрічами. Швидко адаптуйтеся до змін у вашому графіку: плануйте, оновлюйте та видаляйте події легко в UGLA ERP.
Monobank та Privatbank
Проведення платежів у системі UGLA стали ще зручнішими! Партнери можуть приймати оплати всіма сучасними методами, використовувати безоплатний ПРРО для фіскалізації та користуватися кількома еквайринг-партнерами для всіх платіжних процесів. Натомість клієнти можуть зручно оплачувати товари та послуги, не сумніваючись у безпеці своїх даних.
SMS Club
Український сервіс, що дозволяє бізнесу швидко та ефективно проводити масові розсилки за допомогою SMS та Viber повідомлень. Ми в партнерстві з SMS Club надаємо нашим користувачам можливість робити розсилки для клієнтів безпосередньо з програми UGLA!
Маркетплейси
Тепер налаштовувати веб-сайт, формувати каталог і ціноутворення можна в межах нашої системи. Завдяки розробці функції автоматичного імпортування вся продукція відразу відображатиметься на сайті маркетплейсу.
Логістика
Інтеграція з Новою поштою спрямована на спрощення логістики, адже тепер відправлення можна створювати в системі UGLA ERP! Додавайте опис, обирайте міста й відслідковуйте статуси посилок у будь-який час.
Інтеграція
з соц мережами
Соціальні мережі важливі для всіх сучасних бізнесів. Завдяки цій інтеграції наші користувачі можуть публікувати та планувати дописи з відслідковуванням коментарів, комунікувати з клієнтами та відразу формувати їхні замовлення в UGLA.
Вчасно.Каса
Український додаток реєстрації розрахункових операцій (ПРРО) для видачі електронних чеків. За допомогою додатку можна відправляти чеки до податкової та покупців, а також автоматизувати касовий облік.

Модулі, які включено у вартість

Універсальні модулі:
Дашборд
Аналітика та звітування
Персонал та HR
Створення холдингу
Планування
Кол-центр
Комерція
Контрагенти
Проекти
Індивідуальний доступ
Внутрішній чат
Задачі
Маркетинг
Документообіг
Мій дашборд
Платежі і рахунки
No-code
CRM
Виробництво
UGLA Lens
Спеціальні модулі для будівельної галузі:
Модуль інвестицій
Ліцензійна діяльність

Вартість

Вартість для користувачів, які будуть активно взаємодіяти з програмою, додавати нові дані або вносити зміни в існуючі.
300$
250$/місяць
Пакет: 10 користувачів = 25$ за кожного
Кожен додатковий користувач = 30$
Приклад розрахунку вартості
1 користувач = 30$
10 користувачів = 25$ за 1
10 користувачів = 300$ 250$/місяць
20 користувачів = 600$ 500$/місяць
Економія 50$
Економія 100$
*Користувач - це особа, яка буде активно взаємодіяти з програмою, додавати нові дані або вносити зміни в існуючі.
Перенос даних за попередньою домовленістю.
Безкоштовні користувачі
Користувачі, яким доступ потрібен тільки для перегляду інформації без можливості внесення змін.
За допомогою токену (посилання) ваші постачальники мають можливість оновлювати дані про наявність та вартість товарів в прайсі, які автоматично змінюються в програмі. Такий користувач теж вважається безкоштовним. Оскільки це є спрощення процесу оновлення та спільної роботи між вами та вашим постачальником.

Пакетні пропозиції

ЩОМІСЯЧНО

🚀 Start
перший крок з автоматизації
10 користувачів
300$
/місяць
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
20 ГБ пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Індивідуальний менеджер для комунікацій
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
300$
🌱 Grow
для компаній, які масштабуються
20 користувачів
500$
/місяць
економія 16%
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
200 ГБ  пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Підтримка 24/7
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
400$
📊 Scale
для компаній, що працюють 
на максимум
100 користувачів
2300$
/місяць
економія 23%
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
400 ГБ пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Підтримка 24/7
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
500$
👑 Empire
для лідерів ринку: холдингів 
та корпорацій без обмежень
від 150 користувачів
3000$
/місяць
економія 32%
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
300+ ГБ пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Підтримка 24/7
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
600$

Контакти

Ми організуємо зустріч для детального обговорення ваших потреб і продемонструємо можливості нашої системи. Після аналізу вашого бізнесу, його спеціалізації та потреб ми надамо галузеве рішення, яке найкраще відповідатиме вашим вимогам. Наша команда також готова допомогти вам із плануванням та впровадженням системи UGLA ERP у ваш бізнес.

Наші контакти:

Отримати більше інформації