В режимі реального часу надає загальну інформацію по усім юридичним особам, у вигляді метрик та нагадувань в розділах: Загальне, Календар подій, HR, Клієнти, Товари/послуги, Маркетинг (воронка продажів)
Кабінет кожного співробітника, де він бачить свій графік роботи, відпустки, навчання та задачі, які призначені на нього.
В системі UGLA Ви можете створювати будь-яку кількість торгівельних марок, юридичних профілів, юридичних осіб та підрозділів, об’єднавши їх в холдинг. Ви можете налаштувати Облікову політику по кожній юридичній особі та створювати будь-яку кількість офісів та складів з режимами роботи
Можливість налаштовувати будь-яку систему зберігання товарів, інвентарю та назначати відповідальних за кожну ланку. При прийнятті накладних, система буде пропонувати місця зберігання для усіх прийнятих товарів.
Всі замовлення та переміщення товарів/інвентарю між локаціями (офіси, склади, об’єкти). Робота з залишками – даний модуль вирішить проблему з проведенням інвентаризації незалежно від того, яка кількість складських приміщень є в компанії, а також просигналізує про нестачу чи надлишок фактично наявних товарів та інвентарю. В цьому ж модулі ведеться амортизація за загальноприйнятими нормами та методами.
Організація повного циклу роботи з персоналом (не тільки пошук, а й адаптація, навчання та вчасне інформування по оновленню посадових інструкцій) . Ви можете створювати будь-яку кількість співробітників. В HRM є: Автоматичні запити на вакансії, які створюються на основі потреб компанії. Є можливість надсилати публічне посилання з формою для заповнення кандидатом своєї інформації, яка автоматично потрапляє до Вашої бази резюме.
Для будівельної галузі, в UGLA є контроль повного циклу ведення проекту. В нашій системі використовуються КОШТОРИCНІ НОРМИ УКРАЇНИ з усіма ресурсними нормами. Також кожна компанія може створювати власні розцінки на роботи, які відповідають її господарській діяльності та на основі успішно реалізованих проектів. Є можливість об’єднувати будь-яку кількість проектів в один ОБ’ЄКТ і бачити в одному вікні загальні дані по собівартості, комерційній пропозиції, діаграмі Ганта (запланований та реалізований графік виконання робіт), контрактів та актів, а також загальну рентабельність, прогнозований дохід та інші узагальнені показники по всіх проектах.
При пошуку постачальників та підрядників є можливість актуалізувати ціни по прайс-листах за допомогою токена (повідомлення-посилання). Дана функція надає можливість оперативно реагувати на коливання цін та наявність на складах постачальників.
На закладинці «Cпівробітники» – відбувається формування зарплатної відомості на основі собівартості. Є можливість порівнювати планові та фактичні обсяги, а також вартість робіт. Фінанси – підсумкова закладинка, яка дає можливість контролювати всі фінансові операції стосовно даного проекту. Є можливість переглянути очікуваний, запланований та реалізований P&L. Таким чином ми бачимо повний цикл проекту починаючи з етапу створення, реалізації та фінальних показників і можемо порівняти наскільки вдало ми розрахували кошторис. На основі цього аналізу можна створювати новий проект з урахуванням всіх фактичних даних і уникнути попередніх помилок.
Створений для девелоперів, які будують житлові комплекси для продажу чи оренди приміщень. Модуль містить загальну інформацію про комплекс : хто забудовник, термін виконання. В будинках можна побачити реєстр всіх апартаментів: типи приміщень, вартість, розташування, план, статус та інше. На плані апартаментів схематично відображаються всі квартири з розташуванням, цінами та статусами, які зручно використовувати для продажу чи оренди всіх апартаментів.