Створено підприємцями, спроектовано інженерами, протестовано рестораторами
UGLA: українська ERP
Комбо з 10 програм в одній системі, що об'єднало інструменти для управління всіма бізнес-процесами із застосуванням AI (штучного інтелекту)
Сьогодні
розвиток
технологій
на
харчовому
ринку
спрямований
на
впровадження
цифрових
рішень.
Досвідчені
гравці
ресторанного
бізнесу
вже
імплементують
ідеї
FoodTech
у
свою
повсякденну
практику.
Значна частина закладів громадського харчування трансформується. Змінює асортимент, оптимізує витрати, виходить на мıжнародні ринки.
Впровадження ERP-системи допоможе досягти значних результатів
на
82%
скоротити харчові відходи, завдяки розумному використанню технологій для управління запасами та вибору постачальника
на
62%
заповнити критичні прогалини в управлінні замовленнями
на
24%
збільшити прибуток ресторану за рахунок точного і своєчасного контролю запасів
Автоматизація щодо доступності запасів/продуктів допоможе оптимізувати процеси та заповнити бізнес-прогалини
Можливість відстежувати ціни на основні інгредієнти допоможе у боротьбі з інфляцією
Щорічно ресторани, що керуються даними, отримують
в
26
разів більше клієнтів
в
6
разів більше шансів зберегти цих клієнтів
в
19
разів більше шансів бути прибутковими
Програмне забезпечення UGLA ERP підходить як для невеликого закладу, так і для мережі
Ресторанні холдинги
Ресторани
Франшизи

(в т. ч. міжнародні)
Кав’ярні та пекарні
Фаст-фуд
Бари та клуби

Переваги UGLA ERP

Інтеграції

Інтеграція з месенджерами
Дозволяє створювати картки клієнтів у модулі CRM відразу з чатів у Whatsapp, Telegram, Viber, швидко обробляти заявки, надійно зберігати історію та надсилати повідомлення безпосередньо із CRM.
Дія
Здійснювати електронні підписи можуть як фізичні, так і юридичні особи, використовуючи ключ електронного підпису (КЕП) або ДІЯ Підпис.
Google Calendar
Інтеграція, яка автоматизує та спрощує управління вашими подіями й зустрічами. Швидко адаптуйтеся до змін у вашому графіку: плануйте, оновлюйте та видаляйте події легко в UGLA ERP.
Monobank та Privatbank
Проведення платежів у системі UGLA стали ще зручнішими! Партнери можуть приймати оплати всіма сучасними методами, використовувати безоплатний ПРРО для фіскалізації та користуватися кількома еквайринг-партнерами для всіх платіжних процесів. Натомість клієнти можуть зручно оплачувати товари та послуги, не сумніваючись у безпеці своїх даних.
SMS Club
Український сервіс, що дозволяє бізнесу швидко та ефективно проводити масові розсилки за допомогою SMS та Viber повідомлень. Ми в партнерстві з SMS Club надаємо нашим користувачам можливість робити розсилки для клієнтів безпосередньо з програми UGLA!
Маркетплейси
Тепер налаштовувати веб-сайт, формувати каталог і ціноутворення можна в межах нашої системи. Завдяки розробці функції автоматичного імпортування вся продукція відразу відображатиметься на сайті маркетплейсу.
Логістика
Інтеграція з Новою поштою спрямована на спрощення логістики, адже тепер відправлення можна створювати в системі UGLA ERP! Додавайте опис, обирайте міста й відслідковуйте статуси посилок у будь-який час.
Інтеграція
з соц мережами
Соціальні мережі важливі для всіх сучасних бізнесів. Завдяки цій інтеграції наші користувачі можуть публікувати та планувати дописи з відслідковуванням коментарів, комунікувати з клієнтами та відразу формувати їхні замовлення в UGLA.
Вчасно.Каса
Український додаток реєстрації розрахункових операцій (ПРРО) для видачі електронних чеків. За допомогою додатку можна відправляти чеки до податкової та покупців, а також автоматизувати касовий облік.

Модулі, які включено у вартість

Універсальні модулі:
Дашборд
Аналітика та звітування
Персонал та HR
Створення холдингу
Планування
Кол-центр
Комерція
Контрагенти
Проекти
Індивідуальний доступ
Внутрішній чат
Задачі
Маркетинг
Документообіг
Мій дашборд
Платежі і рахунки
No-code
CRM
Виробництво
ПРРО
UGLA Lens
Спеціальні модулі для ресторанної галузі:
Доставка
Франшиза
QR меню
Інтерфейс офіціанта 
та інтерфейс роздачі
Кейтеринг
Soon

Вартість

Вартість для користувачів, які будуть активно взаємодіяти з програмою, додавати нові дані або вносити зміни в існуючі.
300$
250$/місяць
Пакет: 10 користувачів = 25$ за кожного
Кожен додатковий користувач = 30$
Приклад розрахунку вартості
1 користувач = 30$
10 користувачів = 25$ за 1
10 користувачів = 300$ 250$/місяць
20 користувачів = 600$ 500$/місяць
Економія 50$
Економія 100$
*Користувач - це особа, яка буде активно взаємодіяти з програмою, додавати нові дані або вносити зміни в існуючі.
Перенос даних за попередньою домовленістю.
Безкоштовні користувачі
Користувачі, яким доступ потрібен тільки для перегляду інформації без можливості внесення змін.
За допомогою токену (посилання) ваші постачальники мають можливість оновлювати дані про наявність та вартість товарів в прайсі, які автоматично змінюються в програмі. Такий користувач теж вважається безкоштовним. Оскільки це є спрощення процесу оновлення та спільної роботи між вами та вашим постачальником.

Пакетні пропозиції

ЩОМІСЯЧНО

🚀 Start
перший крок з автоматизації
10 користувачів
300$
/місяць
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
20 ГБ пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Індивідуальний менеджер для комунікацій
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
300$
🌱 Grow
для компаній, які масштабуються
20 користувачів
500$
/місяць
економія 16%
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
200 ГБ  пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Підтримка 24/7
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
400$
📊 Scale
для компаній, що працюють 
на максимум
100 користувачів
2300$
/місяць
економія 23%
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
400 ГБ пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Підтримка 24/7
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
500$
👑 Empire
для лідерів ринку: холдингів 
та корпорацій без обмежень
від 150 користувачів
3000$
/місяць
економія 32%
Доступ до всіх модулів
Дашборд, Аналітика, СРМ, HRM, Документообіг, Бухгалтерія, Задачник, і тд.
300+ ГБ пам'яті
Індивідуальна кастомізація для будь-яких галузей
Мобільний додаток для Android тa IOS
Підтримка 24/7
Консультація бізнес-процесів від галузевих едвайзерів
Додатково
Перенесення даних
(разовий платіж)
600$

Контакти

Ми організуємо зустріч для детального обговорення ваших потреб і продемонструємо можливості нашої системи. Після аналізу вашого бізнесу, його спеціалізації та потреб ми надамо галузеве рішення, яке найкраще відповідатиме вашим вимогам. Наша команда також готова допомогти вам із плануванням та впровадженням системи UGLA ERP у ваш бізнес.

Наші контакти:

Отримати більше інформації